Nekad Snigeleliteeee | Ban överklagan [goggle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Snigeleliteeee

Icke Medlem
Meddelanden
371
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198120283709/

Ditt Hex-ID: 11000010989ae3d

Vad är din discord tagg? Snigeleliteeee#1484

Vem var det som bannade dig? Olle.p

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user has been banned from the guilld.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var en felaktig ban för att dom anklagade mig för att jag hade emote abusat som jag inte hade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi blev jagade av en saab och sen började dom skjuta på oss för ingen anledning. Dom d syncade in i våran bil och då hoppade vi alla ut och sedan blev det en skottlossning. Några som var i min bil emote abusade och då trodde dom att jag gjorde det för att jag blev skjuten och blev knockad. Dom såg inte att jag blev knockad för jag låg bakom bilen och då sågg dom inte mig. Sedan så ställdes jag upp efter några sekunder och då trodde dom att jag emote abusade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban men jag förstår varför dom banande mig för att det är väldigt svårt att se mig när jag låg bakom bilen. Klippet visar att jag blev skjuten och att jag inte emote abusade som dom trodde. https://medal.tv/clips/44824378/kfyvNf184sRx

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har bara blivit bannad från dcen 1 gång och det var för att jag råkad earrpa och en staff joinade då och då fick jag ban och det var ett misstag som jag har lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte riktigt hur jag skulle kunna gjort annorlunda eftersom att jag inte emote abusade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom att det var en felaktig ban och dom anklagade mig för något som jag inte hade gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka