Accepterad Snigeleliteeee | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snigeleliteeee

Icke Medlem
Meddelanden
371
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198120283709/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Snigeleliteeee

Vad är din discord tagg? Snigeleliteeee#1484

Vem var det som bannade dig? Samuel

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att Samuel valde att banna mig just för att jag fearrpade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid meth och sedan så låg jag vid en bergkant. Jag ställde mig upp och sprang för att jag skulle byta ställe. jag hörde först inte dom men när jag sprang upp för en trappa hörde jag han. Jag hade min pistol uppe och han sköt mot mig men missade så jag rullade och sköt han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför han bannade mig och jag ångrar det jag gjorde. Jag tyckte inte det var fel då. Men jag fick se clip på det och då förstod jag varför men i min situation just då var jag stressad och tänkte mig inte för och jag gjorde fel och det förstår jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming och fearrp. Jag har lärt mig att man måste rpa skadad mycket mer. Man måste även tänka på att man ska inte skjuta om dom har ens polare som en gissla eftersom att det blir fearrp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha skjutit han och det var väldigt dumt. Scenariot blev vädligt dålig från min sida och det kommer att förbättras.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja om jag hade varit lite mer uppmärksam skulle jag inte skjuta och jag skulle bara ha tagit upp händernna eftersom att jag hade andra polarer som var där och kunde ha utvecklat scenariot.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top