- Meddelanden
- 371
- Reaction score
- 17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198120283709/
Ditt Hex-ID: 11000010989ae3d
Vad är din discord tagg? Snigeleliteeee#1484
Vem var det som bannade dig? Olle.p
Hur lång tid var din ban? Perma
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user has been banned from the guilld.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var en felaktig ban för att dom anklagade mig för att jag hade emote abusat som jag inte hade.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var på motorvägen och då var zaki och hans polare på motorvägen med uzis och guns och sprang där. Då så kom dom till oss och sa att vi skulle följa efter dom. Vi följde efter dom och då stannade vi vid dom och dom hoppade ut och började spraya oss med uzis. Vi körde därifrån men då kom en insurgent och då vände vi. Sedan rammade insurgenten oss och då rpade vi skadade sen hoppade vi ut och sneakade runt bilen. Sen började dom skjuta igen. Sen dödade vi några av dom och han som var i insurgenten sköt ner mig så jag låg knockad. Efter ett tag när jag hade rpat skadad så ställde jag mig upp och crouchade till han och sen tog vi deras grejer och körde fort till sjukhuset eftersom att vi var skott skadade. Sen blev det support ärenden.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban men jag förstår varför dom banande mig för att det är väldigt svårt att se mig när jag låg bakom bilen. på zakis klipp så såg man och hörde även hur dom meta gamade och dom sköt direkt. Att skjuta är sista utvägen men dom sköt direkt utan att tänka på bra rp. Tycker det var konstigt att dom inte fick 1 ända varning för det dom gjorde men jag fick perma ban för något som jag inte ens hade gjort. Klippet visar att jag blev skjuten och att jag inte emote abusade som dom trodde. https://medal.tv/clips/44824378/kfyvNf184sRx.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har bara blivit bannad från dcen 1 gång och det var för att jag råkad earrpa och en staff joinade då och då fick jag ban och det var ett misstag som jag har lärt mig av.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktigt hur jag skulle kunna gjort annorlunda eftersom att jag inte emote abusade.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom att det var en felaktig ban och dom anklagade mig för något som jag inte hade gjort.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000010989ae3d
Vad är din discord tagg? Snigeleliteeee#1484
Vem var det som bannade dig? Olle.p
Hur lång tid var din ban? Perma
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user has been banned from the guilld.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var en felaktig ban för att dom anklagade mig för att jag hade emote abusat som jag inte hade.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var på motorvägen och då var zaki och hans polare på motorvägen med uzis och guns och sprang där. Då så kom dom till oss och sa att vi skulle följa efter dom. Vi följde efter dom och då stannade vi vid dom och dom hoppade ut och började spraya oss med uzis. Vi körde därifrån men då kom en insurgent och då vände vi. Sedan rammade insurgenten oss och då rpade vi skadade sen hoppade vi ut och sneakade runt bilen. Sen började dom skjuta igen. Sen dödade vi några av dom och han som var i insurgenten sköt ner mig så jag låg knockad. Efter ett tag när jag hade rpat skadad så ställde jag mig upp och crouchade till han och sen tog vi deras grejer och körde fort till sjukhuset eftersom att vi var skott skadade. Sen blev det support ärenden.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban men jag förstår varför dom banande mig för att det är väldigt svårt att se mig när jag låg bakom bilen. på zakis klipp så såg man och hörde även hur dom meta gamade och dom sköt direkt. Att skjuta är sista utvägen men dom sköt direkt utan att tänka på bra rp. Tycker det var konstigt att dom inte fick 1 ända varning för det dom gjorde men jag fick perma ban för något som jag inte ens hade gjort. Klippet visar att jag blev skjuten och att jag inte emote abusade som dom trodde. https://medal.tv/clips/44824378/kfyvNf184sRx.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har bara blivit bannad från dcen 1 gång och det var för att jag råkad earrpa och en staff joinade då och då fick jag ban och det var ett misstag som jag har lärt mig av.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktigt hur jag skulle kunna gjort annorlunda eftersom att jag inte emote abusade.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom att det var en felaktig ban och dom anklagade mig för något som jag inte hade gjort.
Har du läst våra regler? Ja
Senast ändrad: