Accepterad Snigeleliteeee | Ban överklagan [Bengt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snigeleliteeee

Icke Medlem
Meddelanden
371
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198120283709/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Snigeleliteeee

Vad är din discord tagg? Snigeleliteeee#1484

Vem var det som bannade dig? Zaki

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tydligen hade jag rdmat när dom hade skjutit mot oss och dödat vissa som har varit med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare var på motorvägen och då såg vi dom som hade skottat och dödat mina polare. Då börjar min polare att skjuta mot dom och dom skjuter mot oss utan att jag har skjutit ett ända skott. Då börjar jag att skjuta eftersom att dom började att skjuta mot mig när jag inte har skjutit mot dom. Sen dödade jag 2 av dom efter att dom hade börjat skjuta mot oss. Sen kom 1 av deras polare och börja skotta mott oss och då dog han av min polare. Jag tog han och körde iväg och lootade sen han. Och då vart jag bannad mitt under scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att jag hade inte skjutit 1 ända skott mot dom innan jag sköt mot dom. Sedan så tycker jag att det var fel av min polare att robba på en motorväg men jag sa att vi skulle skita i det men han gjorde det ändå. Så jag hade inte så mycket val och sedan började dom skjuta mot mig och då sköt jag mot dom. Då är det inte rdm eftersom att dom började att skjuta mot mig när min polare robbade dom och jag sköt inte ett ända skott under rånet till dom sköt mot mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för powergaming och fearrp. Jag har lärt mig att man måste rpa skadad mycket mer. Man måste även tänka på att man ska inte skjuta om dom har ens polare som en gissla eftersom att det blir fearrp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt hur jag skulle göra annorlunda eftersom att jag inte började skjuta mot någon just för att jag inte vill vara den personen som skjuter första skottet och särskilt när det är på en motorväg så skulle jag inte skjuta först av en anledning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det var såklart dumt av min kompis att robba på en motorväg men eftersom att min kompis gjorde det så var det inte mitt fel.

Har du läst våra regler? Ja

Asså du och din kompis måste lära sig rpa för det första följer ni ej NLR reglen sen att ni kommer o säger att vi ska hoppa ut ur bilen på en motorväg i över 80kmh hur ska man kunna höra det sen att ni rdmar 5 pers är helt sjukt o sen att du skriver att vi hade skottat mot er innan ni dog ju så hur kommer ni ihåg du förtjänar bannen och blr vänta ut den dels får du inte göra en ban överklagan flr att du har ej väntat 24 timmar liksom du följer ingen regel du skiter bara i det

Asså du och din kompis måste lära sig rpa för det första följer ni ej NLR reglen sen att ni kommer o säger att vi ska hoppa ut ur bilen på en motorväg i över 80kmh hur ska man kunna höra det sen att ni rdmar 5 pers är helt sjukt o sen att du skriver att vi hade skottat mot er innan ni dog ju så hur kommer ni ihåg du förtjänar bannen och blr vänta ut den dels får du inte göra en ban överklagan flr att du har ej väntat 24 timmar liksom du följer ingen regel du skiter bara i det
Det är inte nlr när en av våra polare såg allt som hände och har sagt det ingame sedan så sköt inte jag för ens ni sköt mot mig och då blir det inte rdm om ni börjar att skjuta mot mig

Det är inte nlr när en av våra polare såg allt som hände och har sagt det ingame sedan så sköt inte jag för ens ni sköt mot mig och då blir det inte rdm om ni börjar att skjuta mot mig
Det var ju du satt i devilen o skött delvis så abusar du devil också

Har klipp när ni skjuter bakåt det är inget du behöver tjaffsa om allt kommer i en anmälan sen

+rep har videon på allt om ni vill se det sker ingen RDM här.
Ingen rdm lol ni säger ut ur bilen i över 80kmh i timmen o sen rdmar du 5 pers helt patetiskt hur du sitter o försvarar din kompis när ni vet mycket väll själva att ni rdmat combat logga vid weed, rånar på motorväg asså ni bryter mot alla grundregler

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka