Nekad Snigeleliteeee | Ban överklagan [Amyar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snigeleliteeee

Icke Medlem
Meddelanden
371
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198120283709/

Ditt Hex-ID: 11000010989ae3d

Vad är din discord tagg? Snigeleliteeee#1484

Vem var det som bannade dig? Vet ej blev bannad från dc

Hur lång tid var din ban? Eftersom jag är discord bannad vet jag inte hur länge men jag tror det är perm eftersom jag väntar några dagar nu och jag är inte unbannad så förmodligen perm

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user has been banned from the guilld. och bannad från dcen.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var i ett stör ej samtal med mina kompisar. Och då så blev jag arg på dom och börja skrika och earrpa på mina kompisar. Och då blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde unive och då blev jag arg på mina kompisar och började earrpa för att jag blev arg och då joina 1 staff precis då och banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel som earrpa och det kommer inte hända igen. Det var väldigt omoget av mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer bara ihåg 1 ban eftersom att jag inte har spelat här på några månader eftersom att jag har varit bannad nu ett väldigt långt tag. den jag kommer ihåg så blev jag bannad för att jag bytte namn på dcen till en annans namn för att jag tyckte det var en rolig sak men det var bara onödigt av mig och det kommer jag inte att göra igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ha earrapt bara för att jag blev arg. Det var väldigt onödigt av mig och man ska aldrig göra det i unive dc utan jag ska göra det utanför dcen där bara jag pratar med mina kompisar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man aldrig ska earrapa även om det är en staff eller inte en staff i samtalet eftersom att det löser inga problem.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Anledning: utveckla lite på parterna berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka