Accepterad Snigeleliteeee | Ban Överklagan [Snake/Snak312]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snigeleliteeee

Icke Medlem
Meddelanden
371
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198120283709/

Ditt Hex-ID: steam:11000010989ae3d

Vad är din discord tagg? Theeo123

Vem var det som bannade dig? Echo

Bild på banmeddelande: AymksnrJJr68AAAAAElFTkSuQmCC.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev pc checkad av echo och då så blev jag detectad på en fil som både jag och staffsen inte visste vad det var och jag kunde inte förklara vad det var då jag inte har en blekaste aning om vad filen är själv och då är det inte så lätt att förklara filen och då valde dom att banna mig för att inte riskera något. Detta var filen som kom fram $R20YS8Z.exe och jag vet inte vad det är för fil jag har laddat ner alla dom recentfiles, executed files för att försöka se vad det var för fil så ni kan se att jag inte fuskar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev pc checkad av echo och då så blev jag detectad på en fil som både jag och staffsen inte visste vad det var och jag kunde inte förklara vad det var då jag inte har en blekaste aning om vad filen är själv och då är det inte så lätt att förklara filen och då valde dom att banna mig för att inte riskera något. Detta var filen som kom fram $R20YS8Z.exe och jag vet inte vad det är för fil jag har laddat ner alla dom recentfiles, executed files för att försöka se vad det var för fil så ni kan se att jag inte fuskar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban då jag inte har fuskat. Helt sjukt att man ens kan banna någon för en EXE fil när staffsen själva har noll koll på vad det är för fil utan bara att det är en exe fil och för att exe fil oftast används när det kommer till fusk. Alla som har någon koll på pc checks och hur echo fungerar vet att echo är känt för att flagga random exe filer dom man har på datorn.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inget med anticheat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

@philip320 Tråkigt att det ska bli såhär nu när det precis är jullov och man vill spela under jultiderna som alla andra senaste 5 åren eftersom att man är en 2020 spealare. Tappade även min 2020 roll vilket är väldigt tråkigt

Din ban överklagan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka