Nekad Snigeleliteeee | Ban Överklagan [carlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snigeleliteeee

Icke Medlem
Meddelanden
371
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198120283709/

Ditt Hex-ID: 11000010989ae3d

Vad är din discord tagg? Theeo123

Vem var det som bannade dig? Carlsson20

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att skjuta ur min bil när jag trodde det var sista utvägen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag krockade lite med min bil så att den gick helt sönder då kommer det fram en hoj som inte säger något allt utan bara hoppar av sin hoj och då börjar jag rikta mot han och han riktar mot mig jag valde då att skjuta då vi båda hade vapen mot varandra och då dödade jag han. Och sedan så var det 2 andra bilar brevid som jag inte visste var tillsammans då dom inte gjorde någon social rp alls men dom körde sedan iväg lite och hoppade ut ur bilen och började jag skjuta jag dödade då han och sedan benade hans kompis och tog upp han för att kidnappa honom, han väljer då att clogga.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel då jag inte skulle valt att skjuta ur bil men eftersom att jag tyckte det var väldigt konstigt att han bara valde att hoppa ut ur bilen och rikta på mig då jag inte ens visste vem han var. Jag tyckte att det var lite tråkigt såklart att dom inte gör något socialt rp scenario och väljer då att skjuta ur bilen då i mitt perpektiv var det sista utvägen men efter att 3lvis har förklarat när man får skjuta så fattade jag att jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för fearrp innan och jag har lärt mig av mina misstag under jag var bannad och inte gjort det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha skjutit ur bilen och förstått att dom var tillsammans i bilarna men under stunden så var det väldigt stressigt så jag valde att skjuta. Men jag skulle bara struntat i att skjuta och hoppat ut ur bilen och blivit kidnappad och tagit scenariot den vägen istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska skjuta ur bil om det kan vara så att man är i underläge och att det inte är verkligen sista utvägen. Men jag hoppas att ni kan släppa in mig igen då jag har lärt mig av mina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka