Nekad Snigel123 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snigel123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Viggoväktare#7401

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Bengtsson och är 20 år gammal. Som person är Alexander väldigt glad men kan ganska lätt bli irriterad. På fritiden gillar han att vara med kompisar, träna och vara med sin familj. Alexander är uppvuxen i Solna med sin Mamma, pappa, syster och en hund. Alexander har alltid haft svårt att koncentrera sig och har ADHD. I skolan var han godkänd men det var ganska precis. När han började på gymnasiet så började han ta skolan lite mer seriöst och lyckades få lite bättre betyg. Han flyttade till slut till den här staden med sin familj och han fick börja i en ny skola. Han var lite nervös men han fick många kompisar och betygen var lika bra som innan. När Alexander tog studenten så fokuserade han på att försöka bli polis, och nu har han gått i polisskolan och är redo för att ta en jobb intervju. Och han hoppas på en fortsatt bra framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med rollspel på hög nivå då jag är en tidigare mycket erfaren rollspelare. Och i scenarion kommer jag att sträva efter att alla har roligt och har lika stor chans att vinna scenariot. Och när jag spelade på unive innan så var jag även servervakt innan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska kunna vinna i scenariot. Liksom att det är lika och om man är servervakt så ska man inte abusea sina roller.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst. Och en av reglerna är till exempel VDM som betyder att man inte får döda någon med ett fordon. Eller till exempel Powergaming som betyder att man inte ska spela för bara makt och pengar utan att man spelar för att det är kul.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rollspelat på många servrar innan inklusive unive. Har dock tagit en paus i ca 1 år och nu vill jag starta igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Nekad, skapar nytt forum konto för att slippa vänta 24 timmar.
Vänta 24 timmar mellan varje ansökan, samt försök inte lura oss!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka