Ej Antagen snigel | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snigel

Icke Medlem
Meddelanden
296
Reaction score
26
Vilken chefs-position ansöker du till? Advokat chef

Vad heter du i verkligheten? Lukas

Vad är ditt användarnamn på discord? Realsnigel

Ange ditt födelsedatum: 30 April 2010

När fick du medlemskap på Unive? Typ 7 månader sedan

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare erfarenhet inom chef som kan hjälpa mig om jag blir chef för jag har tidigare varit delägare på 2 jobb och har fått väntar på chef intervju några gånger.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer för detta jobbet är att göra en ganska stor rensning inom personalen för att sedan försöka få in lite nyare personer till jobbet för när man ska få adovakt på förhör så säger dom alltid att ingen advokat är vaken du får vänta tills nån vaknar och de ska förbättras om jag blir chef så ska de bara kunna ringa och få ditt en person jag vill mäst fixa aktivitet för spelarnas skull

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara aktiv hela dagen för att försöka anställa personer är aktiv så aktiv från 15:00 till 22:00

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.
Anledning: Förklara bättre hur dina tidigare erfarenheter av att vara chef har varit och vad du har lärt dig samt förklara hur din framtida plan är hos Wallins förutom anställa personal.
Mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka