- Meddelanden
- 297
- Reaction score
- 26
Vilken chefs-position ansöker du till? marja lisas
Vad heter du i verkligheten? lukas
Vad är ditt användarnamn på discord? realsnigel
Ange ditt födelsedatum: 30 April 2010
När fick du medlemskap på Unive? 30 dagar sedan typ
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har inte tidigare erfarenhet men har blivit intagen som väntar chef intervju bara att jag glömde hoppa.,
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? att köra en rensning på inaktiva personer och att sänka / höja personer ta in nya personer som vill börja jobba på mara lisas.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? som chef kommer jag vara aktiv runt hela dagen från kanske 15:00 till kanske 22:00 eller mer berror på men jag kommer vara super aktiv som chef
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? lukas
Vad är ditt användarnamn på discord? realsnigel
Ange ditt födelsedatum: 30 April 2010
När fick du medlemskap på Unive? 30 dagar sedan typ
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har inte tidigare erfarenhet men har blivit intagen som väntar chef intervju bara att jag glömde hoppa.,
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? att köra en rensning på inaktiva personer och att sänka / höja personer ta in nya personer som vill börja jobba på mara lisas.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? som chef kommer jag vara aktiv runt hela dagen från kanske 15:00 till kanske 22:00 eller mer berror på men jag kommer vara super aktiv som chef
Har du läst våra grundregler? Ja