Ej Antagen snigel | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snigel

Icke Medlem
Meddelanden
296
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Ditt discordnamn: Realsnigel

Ange ditt födelsedatum 30 April 2010

Varför ska just du bli staff? jag tycker att ni ska välja just mig för att jag har varit staff innan på Unive Roleplay och jag har älskat det både att hjälpa till alla medlemmar och att hjälpa till med servern som att banna ta support ta reports osv samt kommer jag bidra till att vara aktiv ofta kan jag inte så skriver jag ut när varför och hur länge jag kommer vara inaktiv

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att det är lite för mycket lall och att inte för att vara sån men krim rpn just nu tyvärr är inte så bra men jag vill kunna bli krim ansvarig, men jag vill kunna sätta stopp på detta genom att hjälpa staff teamet som ett riktig team

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? genom att vara jätte aktiv överallt forumet, discorden samt fivem men jag har varit staff i andra servers och jag har älskat det jätte mycket och nu så kommer jag stanna på unive och förhoppningsvis fixa det flesta problem spelare samt kommer jag hålla koll mycket i spec och no clip specielt vid sc, sjukan, torget och gäng hus för det brukar vara mest regel brott där och det är alltid bra att hålla koll just vid de områden

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att vara snäll ha respekt asså man kan ju tänka man ska vara så snäll man är mot sin mamma. Att agera professionellt är viktigt för att man då kan man bli gillad av medlemmarna på unive och att man kanske kan skaffa vänner.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer vara så aktiv jag kan inom staff arbetet men om jag måste gå eller något sånt så kommer jag skriva ut det i inaktivitet då ni staff manager vet att jag inte kommer kunna vara aktiv jag brukar ändå bara vara hemma men kan vara ute ibland.

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka