Accepterad Sniff | Ban överklagan[Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lorenzo

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Sniff

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198155009968/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ändvänder namn: zebbys1, namn i steam BÄSTA RÄKORNA MAN

Vad är din discord tagg? Sebastian20#7717

Vem var det som bannade dig? det stog inte andleding eller vem som gjorde det

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? 2 dagar avstängning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var ett scenario där jag blev hotad med ett vapen att bli våldtäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde en bil, från ingenstans kom det en kvinna i en annan bil bredvid mig. hon frågar om jag vill knulla sen sa jag att jag inte vill, hon blev arg och tog fram vapnet och sa gå ut. jag spelade rädd och lyssnade på henne. efter det gick hon i i sin bil och jag gick in i min bil. jag körde iväg och såg henne igen då tog jag chansen att slå henne.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är en felaktig ban. hon hotade mig att våldta mig, jag gjorde inget fel. jag har aldrig blivit banad innan jag har alltid varit en som lyder reglerna. och om ni tycker jag gjorde fel borde jag få en chans ialafall.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej ingen tidiagre ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske inte borde slå henne, jag borde gå till polisen direkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja ska gå till polisen driekt om det är något. om ni unbanar mig kommer jag sköta mig mycket bättre 100%. ni kommer aldrig se mig bli avstägnd.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka