Accepterad snicket1 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snicket1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Cullin

Vad är ditt discord namn? limpan#8964

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Elvis Hamidovic, en pojke född i Huddinge 2000. Hans familj har alltid vart i amfetaminsulfat(ett material för att tillverka Amfetamin.) marknaden, de har fått ¨bad blood¨ då de har haft stora skulder på grund av detta. De underproducerade 2010 och hans föräldrar blev så skuldsatta av flera Meth producenter. De blev dödade i en gäng-razzia som sicilianska maffian gjorde för de inte hade fått något amfetaminsulfat. Elvis klarade sig dock då han var och lekte med sin morbror Ricky Rich i Flemingsberg. Ricky har tagit hand om han de senaste tio åren och har gjort så att Elvis har fått ordning på sitt liv, han fick ett jobb hos Posten men har en dröm, att modifiera bilar. Hans dröm är att få ett jobb hos Bennys. Elvis har en stark kämparglöd, han skulle kunna göra allt som han kan för att hans drömmar ska bli sanna. Han är trogen och är inte så tuff som han verkar. Han gillar att hjälpa folk. Tex ge folk medicin om de behöver, ger folk skjuts om de vill. Elvis är destutom en omtänksam och känslosam person med lite attityd ibland.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat på unive ett tag nu men tänker att jag vill ta det ett steg högre. Jag kommer bidra med humor och trygghet för personer på unive. Jag kommer ge folk komplimanger till folk och ge folk skjuts om de behöver. Jag är en social typ med ingen ide för att orsaka failrp eller trolling och kommer Rp:a seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska rpa för egen vinst, man ska kunna rpa för motpartens skull i scenarion.

Hur hittade du Unive? Vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka