Vad är ditt namn i verkligheten? Olle
Vad är ditt discord namn? donald_t_
Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: lars åke 20år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll trevlig rolig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han är person som gillar att va med kompisar på fritiden han gillar ävan att va med sin familj och sen när han va liten och gick i skolan så kom han in på den dåliga vägen i sitt liv då han börja gör olagliga saker och med hjälp av sina kompisar så kom han ut ur det dåliga livet och nu så gillar han bara att spela dator och spela fotboll om dagarna och han är även snäll och hjälpsam person. Han gillar också att köra bil nu så jobbar han som en taxiförare och han kör taxi varje dag och det är där han får sin lön ifrån. Och nu när han fyllde 20 så slutade han med att köra taxi och nu har han några nya planer i livet och det är att han ska börja med ett annat jobb och det jobbet är att börja med Trading för att känna lite extra pengar och sen om det går bra så kanske skaffa ett stort hus i en fin stad någon stans
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp och en inget lall jag kommer också försöka göra så inte andra folk ska lalla osv för om dom gör det så kommer jag säga till så att rp nivån kommer va så hög så mylligt kommer även bidra men en annorlunda karaktär som inte är som alla andra och han ha ett unikt roll spel
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska rpa på att vinna och att man ska göra det roligt för båda och så det inte bara går ut på att man ska vinna att man även kan förlora
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. Jag har spelat på unive innan började första gången 2020/2021 och har varit bannad några gånger och jag va krim och det hände något konstigt så jag blev bannad och jag har lärt mig av mina misstag
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM att man använder sitt fordon som ett vapen. C logg det betyder att man inte ska lämna spelat för att man ska få en fördel typ om du har ett vapen på dig som du inte vill förlora så lämnar du för att du ska ha det kvar
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej
Vad är ditt discord namn? donald_t_
Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: lars åke 20år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll trevlig rolig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han är person som gillar att va med kompisar på fritiden han gillar ävan att va med sin familj och sen när han va liten och gick i skolan så kom han in på den dåliga vägen i sitt liv då han börja gör olagliga saker och med hjälp av sina kompisar så kom han ut ur det dåliga livet och nu så gillar han bara att spela dator och spela fotboll om dagarna och han är även snäll och hjälpsam person. Han gillar också att köra bil nu så jobbar han som en taxiförare och han kör taxi varje dag och det är där han får sin lön ifrån. Och nu när han fyllde 20 så slutade han med att köra taxi och nu har han några nya planer i livet och det är att han ska börja med ett annat jobb och det jobbet är att börja med Trading för att känna lite extra pengar och sen om det går bra så kanske skaffa ett stort hus i en fin stad någon stans
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp och en inget lall jag kommer också försöka göra så inte andra folk ska lalla osv för om dom gör det så kommer jag säga till så att rp nivån kommer va så hög så mylligt kommer även bidra men en annorlunda karaktär som inte är som alla andra och han ha ett unikt roll spel
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska rpa på att vinna och att man ska göra det roligt för båda och så det inte bara går ut på att man ska vinna att man även kan förlora
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. Jag har spelat på unive innan började första gången 2020/2021 och har varit bannad några gånger och jag va krim och det hände något konstigt så jag blev bannad och jag har lärt mig av mina misstag
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM att man använder sitt fordon som ett vapen. C logg det betyder att man inte ska lämna spelat för att man ska få en fördel typ om du har ett vapen på dig som du inte vill förlora så lämnar du för att du ska ha det kvar
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej