Nekad Snickarn | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snickarn

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198167203708/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Lundberg

Vad är ditt discord namn? Snickarn16#7281

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 1994

Berätta om din karaktär. Han är en person som har intresse för allt från bilar och motorcyklar till kläder och smycken. Han kommer från en bakgrund från förorten och utanförskap. uppväxt utan en fadergestalt och en mamma fast i ett missbruk, så största delen av sin uppväxt bodde han på ett barnhem. Men som gör allt för att lyckas och inte hamna på samma dåliga väg hans föräldrar tog. Han är en glad kille som vill allas bästa och undviker gärna bråk. Han är 31 år gammal.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra med en bra rp, och för att jag är vuxen och har sunt förnuft och kan skilja rätt och fel.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? nivån på rp på denna server känns mer seriös än på andra som jag spelat på.

Hur hittade du Multistaden? jag hittade multistaden genom en kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära känna nya människor och vara en del av detta community. och att som karaktär utvecklas.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka