Accepterad snefly | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

snefly

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199011704925/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Snefly#2317

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Viktor Blomberg som föddes 1999 i Umeå. Redan i tidig ålder hade Viktor det tufft med sociala kontakter. Han satt oftast ensam hemma på kvällarna och läste böcker. Genom hela grundskolan hade han socialfobi och vågade inte gå ut för han litade inte på någon. I åttan hittade han intresset för motorer som hans snabbt blev förälskad i. Han hoppade av skolan för att hinna med sitt intresse. Redan som 18 åring startade han en bilfirma med sin pappa som hade fått sparken från sitt jobb. Strax där efter skiljde sig hans föräldrar. Viktor och hans pappa flyttade sedan in till Unive där Viktors Bilfirma inte fick någon chans, men drömmen finns fortfarande kvar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har kört ett tag och gillat servern otroligt mycket. Jag kommer bidra till en hög RP nivå. Servern är rolig att köra på för folk kan sköta sig och staffsen gör ett mycket bra jobb. Jag vill hitta ett jobb som jag älskar och som jag ser fram emot varje gång man loggar in. Jag sitter mycket vid datorn, så speciellt nu under pandemin hade det varit kul att nya kompisar att vara med online.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är sveriges största server sett till spelarantal och det hade varit en upplevelse att vara medlem på den. Unive har en hög rp nivå där de flesta kan rpa och folk får chansen att utvecklas inom sitt eget rpande. Unive har många möjligheter inom jobb och bilar samt ett bra staff team som gör sitt jobb jättebra

Hur hittade du Unive? Jag sökte på svenska servrar och hittade sedan Unive eftersom den hade mest spelare. Därefter såg jag att det var många som streamade på Unive som t.ex Cosmo_bt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul Under dagarna och utvecklas som spelare och bidra till en hög RP nivå på servern och dens utveckling. Jag vill även hitta nya kompisar att snacka med.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli så bra som det jag kan på att RPa samt hjälpa andra på servern. Ett stort mål hade varit att bli känd på på servern som en allmänt snäll och hjälpsam person som föregår med ett gott exempel. Jag vill kunna ha ett högt uppsatt yrke som jag också brinner för . jag vill få mera folk att spela på servern men också få folk att stanna kvar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte för tillfället
 
Tillbaka
Top