Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011704925/
Ditt Hex-ID: 76561199011704925
Vad är din discord tagg? snefly#2317
Vem var det som bannade dig? W1ND3D
Hur lång tid var din ban? 2 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: VDM ~W1ND3D. Återstår: 1 dagar 2 timmar 20 minuter Vill du överklaga din avstängning?
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råkade köra på någon med voi även om han inte ens ramlade
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle till marja lisas och köpa mig en bil så jag åkte voi från torget. Då jag kom fram till kön ställde jag mig längst bak i kön med min voi. En grabb bröjade springa mot mig så han blev påkörd i kön. Precis efter han blev påkörd blev jag bannad. Jag körde kanske i max 15 kmh
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag säger inte att det var felaktig men att jag aldrig blivit bannad innan och så blir jag i 2 dagar för att köra på nån i max 15 kmh men folk som kör medvetet i över 50 kmh får ingen ban.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hoppat av min voi tidigare än jag gjorde
Har du lärt dig någonting efter din ban? ta det försiktigt
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 76561199011704925
Vad är din discord tagg? snefly#2317
Vem var det som bannade dig? W1ND3D
Hur lång tid var din ban? 2 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: VDM ~W1ND3D. Återstår: 1 dagar 2 timmar 20 minuter Vill du överklaga din avstängning?
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råkade köra på någon med voi även om han inte ens ramlade
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle till marja lisas och köpa mig en bil så jag åkte voi från torget. Då jag kom fram till kön ställde jag mig längst bak i kön med min voi. En grabb bröjade springa mot mig så han blev påkörd i kön. Precis efter han blev påkörd blev jag bannad. Jag körde kanske i max 15 kmh
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag säger inte att det var felaktig men att jag aldrig blivit bannad innan och så blir jag i 2 dagar för att köra på nån i max 15 kmh men folk som kör medvetet i över 50 kmh får ingen ban.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hoppat av min voi tidigare än jag gjorde
Har du lärt dig någonting efter din ban? ta det försiktigt
Har du läst våra regler? Ja