Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198269317512/
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus
Vad är ditt discord namn? snicket1#7777
Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2003
Berätta om din karaktär. Tjenare, min karaktär heter Elvis Hamidovic och han är 18 år. Hans störta intresse är motocrossar/moppar(främst Yamaha och KTM), och bilar då han alltid har haft en pappa som varit intresserad i motordrivna fordon. Han började tidigt med cross då hans vänner började på det. Vännerna slutade köra cross men Elvis fortsatte. Just nu har han vunnit 2 SM Medaljer i junior cross. Han har nu fyllt 18 vilket betyder att han kan ta B-kort. Han sparar upp till en Supermotard som han kan stunta med. Elvis är en omtänksam och känslosam person med lite attityd ibland.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på unive ett tag nu men tänker att jag vill ta det ett steg större. Jag kommer bidra med humor och trygghet för personer på unive. Jag kommer ge folk komplimanger till folk och ge folk skjuts om de behöver. Jag är en social typ med ingen ide för att göra failrp eller trolling och kommer Rp:a seriöst.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det första tycker jag att stämningen är så skön på Unive jämfört med andra servrar. Och sedan spelar mina kompisar också där.
Hur hittade du Unive? Genom vänner och Youtube.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är är att ha det roligt men också att kunna skaffa vänner.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna få fler vänner och ha det riktigt gött och roligt!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus
Vad är ditt discord namn? snicket1#7777
Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2003
Berätta om din karaktär. Tjenare, min karaktär heter Elvis Hamidovic och han är 18 år. Hans störta intresse är motocrossar/moppar(främst Yamaha och KTM), och bilar då han alltid har haft en pappa som varit intresserad i motordrivna fordon. Han började tidigt med cross då hans vänner började på det. Vännerna slutade köra cross men Elvis fortsatte. Just nu har han vunnit 2 SM Medaljer i junior cross. Han har nu fyllt 18 vilket betyder att han kan ta B-kort. Han sparar upp till en Supermotard som han kan stunta med. Elvis är en omtänksam och känslosam person med lite attityd ibland.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på unive ett tag nu men tänker att jag vill ta det ett steg större. Jag kommer bidra med humor och trygghet för personer på unive. Jag kommer ge folk komplimanger till folk och ge folk skjuts om de behöver. Jag är en social typ med ingen ide för att göra failrp eller trolling och kommer Rp:a seriöst.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det första tycker jag att stämningen är så skön på Unive jämfört med andra servrar. Och sedan spelar mina kompisar också där.
Hur hittade du Unive? Genom vänner och Youtube.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är är att ha det roligt men också att kunna skaffa vänner.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna få fler vänner och ha det riktigt gött och roligt!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Senast ändrad: