Accepterad Snaus | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dumle$

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199051167242/

Ditt Hex-ID: mitt hex är 11000014105d60a (Hex)

Vad är din discord tagg? Apan Snaus#0996

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 29 dagar 23 timmar 57 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag spawnade torget för behöve restara och då skulle jag och mina kompisar jaga så vi hade våra grejer på oss så är det en kille som snor en ambulans bil och bara vdmar alla på torget och vi skickar flera reports ingen bannar han eller gör ngt åt saken då frågar jag ambulans sjukvårdaren om jag får skjuta han så snackar han lite ooc och då öppnar han dörrren då skjuter jag en gång och inser att de it går att döda folk med en jakt sniper så direkt efter jag avfyrat skottet så får jag bann men han som vdmar får ingen bann eller ngt han bara kör på alla.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt, men min fråga är vrf bannar ni it bara han som vdmad och slår och alllting på torget vrf tar ni it å bannar han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Sköt ju en snubbe med jaktgiväret för att han skulle dö tänkte jag för han döda hur mke personer som helst vid torget i ambulans bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel med att skjuta men jag tänkte inte så långt och alla som var där var liksom med på det men fattar det var jätte dumt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag körde med en cross i en stig i berget fast crossen hade slättta däck.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? väntat på att han skulle få bann, och inte skjutit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att aldrig mer skjuta utan låta staffsen fixa de.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka