Accepterad Snaske | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snaske

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Användarnamn: Snaske

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kritaenkebab/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Zacke

Vad är din discord tagg? Zacke#9597

Vem var det som bannade dig? ~^3swiipe.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "försöker sno bilar från greenzone"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är mycket riktigt en av reglerna som bröts på servern. Jag bröt dom och admin hade all rätt att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte helt ärligt leta efter en bil att tjuvkoppla för att kunna utforska jobb långt bort på kartan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban. Jag gjorde felet. Jag har bara spelat på eran server ungefär 3 dagar och hade inte koll på att "centralgaraget" som var en greenzone var just det garaget. Jag tror det står garage 5 på kartan. Inte riktigt van med staden än och gjorde ett misstag, men ett ärligt sådant.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha frågat spelarna som var i närheten ifall detta garage gick att tjuvkoppla bilar ifrån ifall jag var osäker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska absolut inte ge mig in där igen och tjuvkoppla bilar eller agera kriminellt. Har förstått att det är en lugn och trygg zon för spelare. Jag har gått in på forumet och dubbelkollat server-reglerna en gång till och har lärt mig greenzones och hur de fungerar ordentligt den här gången.

Har precis fått whitelist igår och vill mer än gärna ge mig in på servern igen och utveckla min karaktär.

Ber om ursäkt för staff som behöver ta sig tid för att gå igenom denna överklagan som kunde undvikits ifall jag var lite mer påläst. Detta sker inte igen.

Mvh

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka