Accepterad SNASKA | Medlem ansökning [Jockekk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SNASKA

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? mohammad

Vad är ditt discord namn? snaska5220 - SNASKA

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: amro Lachowski - 2000/10/01 -

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, Försiktig och Skyst

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: amro Lachowski, En ung karaktär som nyss har börjat spela och leva i den fantastiska Unive RP. amro Lachowski är framför allt intygad på att utveckla servern och få spela med intresse och spänning. Eftersom jag får spela med intresse och spänning så måste vi se till att andra spelare får samma möjligheter som amro Lachowski . Min karaktär är väldigt god person som vill ha de bästa för mig själv och det viktigaste för andra, man ska alltid tänka på andra först eftersom det är då samhället blir godare, mer vänskaplig och bättre enligt Unives Regler som gör ett bättre samhälle. Mina framtidsplaner för min karaktär är att få ihop lite pengar, få mer vänner och skapa ett bättre samhälle på Unive Servern, amro Lachowski skulle gärna vilja ansluta sig till någon bransch som till exempel Polismyndigheten eller Vara en Läkare. Men framför allt är mitt mål att bli Polis, jag tycker att det är jätte häftigt att vara det, tänk dig åka runt och se till att spänningen är bra att det inte blir några bråk eller rån, att allt är som det ska vara, allt som följer unive regler. amro Lachowski har alltid velat bli Polis så jag hoppas o hoppas att amro Lachowski är en bra Person till Unive och att ni tar in honom i Univefamiljen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat rollspel där jag alltid försöker skapa intressanta situationer för både mig själv och andra spelare. Jag är bra på att hålla mig in-character, följa serverns regler och respektera andras rollspel, oavsett om det är som civil, polis, kriminell eller annan roll.

Jag gillar att bygga upp karaktärer med tydlig bakgrund, personlighet och mål, vilket gör att RP känns mer levande. Jag försöker också tänka på helheten i RP:t – inte bara att vinna eller “lyckas”, utan att alla runt omkring mig ska få en bra upplevelse.

Kort sagt: jag bidrar med kreativitet, respekt och en seriös inställning till RP:t, vilket jag vet är viktigt i en bra community.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv i varje situation, utan istället låta den andra få sitt RP också. Till exempel, om man blir tagen av polisen så ska man inte alltid försöka fly eller skjuta, utan ibland spela med så det blir ett bra rollspel för båda. Det handlar om att göra scenariot roligt och realistiskt för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej, jag är ny i unive

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: inte döda andra spelare med bil och följa lagar på servern. RDM: inte döda någon utan en anledning. META-GAMING: Inte snacka/prata med andra spelare utanför spelet medans man rpar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är taggad inför att spela unive

Senast ändrad:
Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka