Nekad snambord11 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snambord11

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? snambord

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 1987

Berätta om din karaktär. Jag heter Jonas olsson, Jag är född 1987-04-28. Jag gillar att snacka med folk och köra runt i bilar. I framtiden tänker jag att jag ska jobba som ordningsvakt och har skaffat nya vänner. Just nu är Jonas glad eftersom han har fått en ny vän.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli ordningsvakt och göra staden säkrare. Säga till folk som stör i affärer/byggnader.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man medvetet agerar på ett sätt inte vinna alla scenarion, för att du ska spela rp och att inte vinna alla scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM är att man inte får slå eller döda någon utan ett scenario. NLR betyder att om man dör får den gubben inte komma ihåg nånting som hände.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej tyvärr inte

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill bli ordnings vakt för att göra staden säkrare

Nekad.
Anledning:
Skriv ditt IRL födelsedatum på "Vad är ditt födelsedatum". Sen vill jag att du utvecklar ALLT!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka