Nekad snambord11 | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snambord11

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel nambord

Vad är ditt discord namn? snambord

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2011

Berätta om din karaktär. Jonas Olsson, han är 38 år och är född 1987-04-28. Han växte upp i Avena rp,men där blev han mobbad och slagen som liten. Hans pappa dog i ett bilolycka när han var 4 år gammal och hans mamma var väldigt sjuk och gick bort när han var 7 år gammal. Han har bott hos hans farmor och farmar hela hans ändå sen han var 8 år. När han var 37 år flyttade han till unive staden och ville starta ett nytt liv. Han har aldrig haft någon kompis och har alltid varit ensam och mobbad. Nu i unive vill han skaffa vänner och familj. Han vill jobba som ordnigsvakt eller polis i unive. Han vill göra staden säkrare för ny inflyttade i staden. Jonas gillar att köra runt i bilar och hänga med vänner. Hans favorit plats i staden är sjukhuset, för på sjukhuset finns många människor som man kan bli kompis med. Han är oftast glad och positiv, men kan även bli arg och ledsen. Folk brukar mobba han för att han för att han inte har något hår på skallen. Hans Barndom var väldigt dålig och blev mobbad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med rolig och social rp. Jag ska göra mitt bästa för att göra scenarion roligt för alla som är med i det. Jag vill bli ordningsvakt eller polis för att göra staden till en säkrare plats för ny inflyttade. Mitt mål är att alltid utveckla min rp till en hög nivå. Om jag skulle bli sjukvårdare så ska jag inte lämna förens alla skadade ska bli vårdade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid kan vinna i varje scenarion. Till exempel att kriminella även kan bli kidnappade/rånade eller dödade. Scenarion ska vara roliga även om man förlorar scenariot eller vinner det .I scenarion ska alla ha roligt och ingen ska känna sig ledsen eller osäker. Om jag någon gång skulle bli kriminell och jag till exempel skulle råna coop så kommer jag göra scenariot roligt för både mig och poliserna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm som står för random-death-match som är att man inte får slå/sjuta någon utan en andledning. Vdm står för vehicle death match och det är att man inte får andvända sitt fordon som ett vapen. Fearrp är att din karaktär ska vara rädd för döden.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat i Avena och även lite centic och många fler

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Om jag blir accepterad som jag hoppas att jag blir så ska jag bli ordningsvakt. Den staffen som ser denna text jag hoppas du har haft en underbar dag och ha en fortsatt trevlig dag. MVH Samuel

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte kunnig inom vissa grundregler. Speciellt suntförnuft vilken är en av dem viktigaste. Plugga till dem bättre innan du kommer till intervju. Bra försökt ändå :)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka