Antagen snambord11 | Chef-jobb ansökan [Inquisitor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snambord11

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
17
Vilken chefs-position ansöker du till? inquisitor

Vad heter du i verkligheten? Samuel

Vad är ditt användarnamn på discord? Snambord

Ange ditt födelsedatum: 16 Juni 2011

När fick du medlemskap på Unive? sen sommar/höst 204

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare erfarenhet som kan hjälpa mig som chef. Jag har varit chef på båtbolaget, vilket gjorde att jag lärde mig ta ansvar, fatta beslut och hantera olika situationer. Jag har också varit i ledning i många jobb, där jag fått erfarenhet av att samarbeta med andra, hjälpa personal och se till att allt fungerar som det ska. Dessa erfarenheter har gjort att jag känner mig trygg i en chefsroll och redo att ta mer ansvar.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer med jobbet är att bli bättre på att sälja bilar och lära mig mer om hur man pratar med kunder på ett bra sätt. Jag vill bli en bra säljare som folk kan lita på och som gör att kunderna blir nöjda. Sen i framtiden vill jag bli en av de bättre säljarna och kanske få mer ansvar. Jag vill också hjälpa till så att företaget går bra och att det är en bra stämning på jobbet. Jag planerar att stanna länge och utvecklas mer inom jobbet.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer vara ganska hög och jag kommer försöka vara inne så ofta jag kan. Jag har tid efter skolan och på helger, så jag kommer kunna vara aktiv och ta ansvar. Jag förstår att en chef behöver vara aktiv och hjälpa till, och jag känner att jag kommer kunna lägga den tiden som behövs. Jag kommer göra mitt bästa för att vara tillgänglig och se till att allt funkar som det ska.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Lycka till!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Grattis!

Du har valts ut som chef till Inquisitor.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka