Vidare till intervju snambord11 | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snambord11

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget:)

Vad heter du i verkligheten? Samuel Nambord

Vad heter du på discord? Snambord

Ange ditt födelsedatum: 16 Juni 2011

Hur länge har du spelat på Unive? Började spela runt 20 juli 2024

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare jobbat på marja-lisa så jag vet precis hur det systemet fungear med att sälja båtar och köpa in båtar och allt det. Har även varit ledning i securitas så jag vet lite grann hur det känns att ta ansvar. Har inte jobbat på båtbolaget förr men känns jävligt roligt att jobba där, hade varit kul med iallafall med chans!

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag ska försöka få upp aktivitetet mycket som jag bara kan, anställa många som är aktiva och verkligen vill jobba. Kommer försöka ha båtbolaget öppet hela dagen tillsammans med mina anställa. Jag kommer ta mycket ansvar som chef och försöka anställa så många som möjligt. Lära prov- anställa hur yrket fungerar och hur systemet fungerar.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara så aktiv jag bara kan, ca 1-5 timmar på vardagar och ca 1-8 timmar på helger, det kan självklart ändras pga familj, vänner och aktiviteter. Jag kommer ha ett möte med alla anställa varje vecka och vara en trevlig, snäll och rättvis chef. Kommer vara extra aktiv nu när det är jullov!!!

Har du läst våra Regler? Absolut!

Senast ändrad:
Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka