- Meddelanden
- 48
- Reaction score
- 4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199058520914/
Vad är ditt namn i verkligheten? Andre Helen
Vad är ditt discord namn? SnakeeeYT#1683
Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en snäll och omtänksam peson. Lever för bilar drömmen är att jobba med något med bilar. gillar inte bråk alls när det blir bråk så vill han bara därifrån men om det handlar om att hanns kompisar är i ett slagsmål så gör han allt för att skydda dom. Han pratar typ bara om bilar och om att jobba han lever för jobb men han är inte blyg för att parata med andra människor. Och är lite skraj för kriminalitet.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna jobba med bilar och hjälpa folk att få sina billar bra igen
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt bra server bra rp och trevliga människor
Hur hittade du Unive? Har hört mycket bra om unive
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli ett proffs på rollspel (är redan det nej jag skoja)
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna bli chef på någon bilfirma
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Andre Helen
Vad är ditt discord namn? SnakeeeYT#1683
Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en snäll och omtänksam peson. Lever för bilar drömmen är att jobba med något med bilar. gillar inte bråk alls när det blir bråk så vill han bara därifrån men om det handlar om att hanns kompisar är i ett slagsmål så gör han allt för att skydda dom. Han pratar typ bara om bilar och om att jobba han lever för jobb men han är inte blyg för att parata med andra människor. Och är lite skraj för kriminalitet.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna jobba med bilar och hjälpa folk att få sina billar bra igen
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt bra server bra rp och trevliga människor
Hur hittade du Unive? Har hört mycket bra om unive
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli ett proffs på rollspel (är redan det nej jag skoja)
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna bli chef på någon bilfirma
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara unive