Nekad SnakeeeYT | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SnakeeeYT

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Ante

Vad heter du på discord? SnakeeeYT#1683

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? ust nu har jag runt 300 timmar men mitt steam blev hackat så jag kanske har runt 2000 om mitt konto inte blev hackat

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill vara chef för att jag känner att jag kan ta ansvar som chef för att jag har erfarenhet igenom tidigare jobb och vill att det ska vara nån som jobbar hela tiden där. Jag tar allting seriöst när det behövs och får mina kollegor att trivas på jobbet föe om dom inte trivs på jobbet så gör inte eller jag det. Jag tycker att det är super viktig att kunderna känner sig tryga och att anställda känner sig säker på jobbet. Jag tycker att jag kan ta bra ansvar av jobbet och bidra med seriös och bra rp så att det inte bara är massor med lallare på jobbet osv. Och jag vet att jag kan ta det ansvaret som behövs inom jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har bra erfarenhet av jobbet efter som att jag har varit chef på Marjas förut. Jag tar stort ansvar av mina anställda och jag tar också ansvar då så att det inte skulle bli nån lall utan ett seriöst rp och roligt rp där alla hade kul och var glada. Jag håller alltid koll på vilka som jobbar och inte jobbar och dom som inte jobbar och bara vill ha pengar kommer på en gång att få sparken och ha det svårare att börja jobba igen. Jag vill att alla mina kolegor kommer at trivas på jobbet och att ingen ska tjäna sig osäker eller rädd på arbetsplatsen och det tycker jag är jätte viktigt med att vara chef. Dom som inte sköter sig inne på Marjas kommer få en varning och sen 2 eller 3 varningar blir det blacklist/ Portad så kommer håll enormt med koll så alla sköter sig.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Ante Svensson och är ett stort fan utav bilar han har alltid haft en dröm att bli chef på Marjas. När han var liten blev han mobbad för att han gillade bilar och sålde leksaksbilar på marknader. Det gjorde det svårare för Ante men han gav aldrig upp hoppet att bli chef en gång. Han gick ut skolan med bra betyg men hade inte många vänner han hade snarare en vän som hette Joel Falck. Ante och Joel var bästa vänner och skulle alltid vara. Dom gick med varandra till och från skolan dom spelade med varandra varje dag och deras favorit spel var dealership simulator. Dom spelade som chefer Joel var biträdande och Ante var chef och dom såg deras framtid i skärmen. När dom båda hade fyllt 20 så skulle dom söka jobb på Marjas och dom båda kom in. Där ifrån såg dom framtiden ett step närmre och var jätte glada. Dom var bästa bästa vänner och dom jobbade varje dag tillsammans tills dom köpte sin första gynnsamma bil som var en Mercedes AMG c63 och dom var överlyckliga tillsammans. Dom skulle testa bilen för första gången och Ante skulle testa först han körde försiktig runt bilfirman och sen var det Joels tur han var så glad över bilen så han skulle ut och testa den på motorvägen. Han gasade upp bilen men han hade glömt bältet och nu var dom uppe i 245 på motorvägen och det springer ut en älg på vägen och Joel flyger ut ur rutan och blir överkörd av en bil. Ante klarar sig bra men hans bästa vän gick tyvärr bort och dagen efter blev det en begravning och han ville inte leva mer. Men sen så hittade han många vänner och fortsatte jobba på Marjas sen så tappade dom chefen han gick och blev polis så då fick Ante sin chans att bli chef och där står han idag

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag ifall inte skolan står i vägen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka