Accepterad Snak312 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snak312

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
833
Reaction score
136
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016742382/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Snak312

Vem var det som bannade dig? Exritez X Emilia

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag sa hora ig och pratade om en tjej men hon befan sig inte på platsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag spawna in på scstyling och då såg jag en vän till mig vid namn sickan. Jag går fram till han och då skojar jag med han och kallar han son osv. Sen började det bli lite hetsigt och då sa han är det sant att du gick ner på alla fyra för henne osv. Och då försvarade min karaktär sig och sa nej hon är en hora enligt mig. Det med dox grejen är att jag en dag när jag vart av med min staff tänkte ta hämd som jag vore någon jävla cool p12a och sitta och försöka doxa någon som en idiot. Vilket ledde till att jag sedan vart pbannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. Jag förstår att mitt beetende inte hörde hemma på unive då jag var riktigt dum i huvudet och satt och gjorde dessa grejer vilket jag ber så mycket om ursäkt för. Jag gjorde fel och kunde inte inse det själv förr och har nu reflekterat över hur mitt beetende var och jag har förstått att det inte är så man ska behandla sig och förstår att det beetende jag hade är inte hur unive speglas. Jag gjorde riktigt dumt beslut att jag gjorde som jag gjorde och skulle gärna villja ha en andra chans jag ber om ursäkt till emila.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad några gånger tidigare 3 gånger för lall och ooc ig 2021 var ny till fivem kunde inte reglerna alls. 2024 För att jag provcera fram skottlosning vilket var felaktig ban och fick även unban för det. Dom andra är för att jag har fått unban sen har en annan staff valt att komma in och banna. Fick tex unban för det med hora grejen sen valde en staff att banna mig igen. En annan gång var eftersom att jag inte värna om mitt liv under pistolhot då den andra motparten lalla så mycket och jag var trött på det hela scenariot men förstår nu i efterhand att det är inte okej att bryta mot regler bara för motparten gör det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat kontrollerat min aggresion och inte sitta och laka ur över allt utan ta det lungt och inte sitta och göra dumma grejer har reflekterakt över mitt beetende och det var inte alls bra. Är jävligt besviken på mig själv att jag satt och gjorde dessa dumma grejer när jag satt och spela på en så rolig servern med hög kvalite av rp och gör dessa dumma beslut helt idiotiskt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag aldrig igen kommer försöka på något sätt doxa någon. Och aldrig kalla en tjej hora.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka