Nekad Snak312 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snak312

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
833
Reaction score
136
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016742382/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Snak312

Vem var det som bannade dig? Exritez X Emilia

Bild på banmeddelande: lalala.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag sa hora ig och pratade om en tjej men hon befan sig inte på platsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag spawna in på scstyling och då såg jag en vän till mig vid namn sickan. Jag går fram till han och då skojar jag med han och kallar han son osv. Sen började det bli lite hetsigt och då sa han är det sant att du gick ner på alla fyra för henne osv. Och då försvarade min karaktär sig och sa nej hon är en hora enligt mig. Bevis under kommer att bifogas.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel i båda ärenden. Första det med hora grejen eftersom jag sa det var pga jag och den tjejen hade haft tidigare bråk ig och han har även tagit det och hetsat emot mig i ooc. Därför sa jag hora om henne ig efter flera olika grejer hon har sagt om mig tex att jag är horbarn busunge osv. Trodde detta va lungt då philip hade tagit upp det på mötet att man fick men jag hade miss uppfattat hela grejen och då blivit bannad för det vilket jag förstår och det var dumt gjort av mig. Och det med doxx är något jag inte ens kommer ihåg då det var 2024 september. Det som hända var att helt plötsligt fick jag ett dm av emilia om att jag har försökt doxxa henne. Jag förstog inget och kommer inte ens ihåg denna händelse och då skicka hon en ss på när jag tydligen hade försökt doxxa henne. Vilket jag inte har något minne av alls alltså 0 minne av. Men om det stämmer så var det jävligt dumt av mig och detta gjorde jag även fel på ifall det var det som hade hänt. Riktigt dumt av mig och kommer ej göra om det om det nu var så händelsen var. Och ber om ursäkt till Emilia ifall det var så det hade utspelat sig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad några gånger tidigare 3 gånger för lall och ooc ig 2021 var ny till fivem kunde inte reglerna alls. 2024 För att jag provcera fram skottlosning vilket var felaktig ban och fick även unban för det. Dom andra är för att jag har fått unban sen har en annan staff valt att komma in och banna. Fick tex unban för det med hora grejen sen valde en staff att banna mig igen. En annan gång var eftersom att jag inte värna om mitt liv under pistolhot då den andra motparten lalla så mycket och jag var trött på det hela scenariot men förstår nu i efterhand att det är inte okej att bryta mot regler bara för motparten gör det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt mig för innan jag sa hora om en tjej. Och inte sitta och försöka doxa någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig att inte säga dumma grejer emot tjejer som tex hora och kommer verkligen inte göra om det igen. Och det med doxx var ett halv år sedan ungefär vilket jag inte har något minne av och jag var nog en lite snorunge som helt enkelt inte hade något bättre för mig. Det var dock inte så att jag la ut Emilia på doxbin osv utan om det nu var så att jag doxxa så var det att jag skicka typ en bild på någon spotify profil med hennes namn och tydligen hennes efternamn vilket jag inte visste ens att det var hennes efternamn. Och jag har lärt mig att inte göra om detta.

Har du läst våra regler? Ja

Tillägg: Jag vill även lägga till att under detta så försökte jag prata med Emilia om det med det vart bara larvigt och dåligt beetende ifrån båda parter.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Fattar

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka