Nekad Snak312 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snak312

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
833
Reaction score
136
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: Snak312

Ange ditt födelsedatum 25 December 2007

Varför ska just du bli staff? Jag borde vara staff eftersom jag vet hur en staff ska bete sig. Jag är trevlig sammarbets villig av mig och vet hur man bemöter folk på ett korrekt sätt. Samt jag har väldigt mycket tidigare erfarenheter om just staff arbete tex att jag har väldigt många goda kunskaper gällande koms. Samt jag har arbete med folk i andra staff team och jag vet hur man arbetar med folk på ett bra sätt. Samt så är jag väldigt bra på att hjälpa alla olika möjliga personer. Brukar kunna fixa alla support ärenden. Jag är en person med aktivt jobb som bara går framåt. Vet själv alla regler och ser alltid om folk bryter mot dom och då brukar jag ta dom i support och där sker konsekvenserna. Samt så är jag väldigt trevlig och pratglad och är social av mig detta gör så att det är inga problem för mig att prata med andra personer jag kan prata med vilka som helst på ett trevligt och välkommande sätt. Och jag kommer vara i support och hjälpa folk varje dag. Samt så kommer jag inte abuse mina perms då det är staff abuse då jag vet att det är många som gör det. Samt så har jag lärt folk hur man rp på tidigare servrar då jag tex lärde många hur man rp på en server som hade namnet snöstaden. Så jag brukar också lära folk när dom gör fel och brukar se förbättring på dom flesta som jag säger till att dom ska tänka på det nästa gång. Samt så vet jag hur man utför ett support ärende på ett bra sätt. Samt så vet jag att man måste ha godkänade av högre uppsatt staff innan man ska tex spawna in bilar.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Rp nivån. Tycker att det sker mycket lall och att folk inte har hög rp nivå.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska blir mer strikta på när det kommer till att ha en hög rp nivå och ge lite mer konsekvenser. Speciellt till gula spelare och över. Samt så ska vi utöka vårat speccande på olika ställen runt om i servern. Tex att någon håller koll på meko någon på sjukan någon på polisen osv. Samt inte sitta och vara snälla mot dom som har dålig rp utan vi säger till dom på skarpen och om det krävs ger vi konsekvenser. Vi alla ska vara sammarbetsvilliga med varandra för att kunna stoppa detta och inte sitta och bråka osv med varan. Utan fokusera på att inte skapa problem utan lösa problemet.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker en staff ska bete sig på sett bra och snällt sätt mot alla spelare på servern. Jag tycker att man inte tex ska kalla andra spelare för tex busunge i support. Utan man ska vara trevlig mot dom i support och ha en lung ton mot dom som sitter i support. Samt man ska inte skrika eller på något sätt bråka med en person som är i support utan försöka lösa problemet på ett bra sätt. Man ska vara mogen. Och kunna förstå vad det gäller för att vara staff och hur man ska bete sig. I support. En person som inte ska bara va trevlig mot spelare utan även mot folk som är i staff teamet. Kortfattat ska man bete sig på ett moget sätt och ett trevligt och bra bemötande sätt. Det är vad jag tycker hur man agerar professionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer lägga upp det väldigt bra. Jag kommer priotera självklart min skola samt plugg före staff arbete. Men jag kommer fof vara väldigt aktiv staff som kommer ta många support ärenden och mycket mer. Jag kommer nog förmodligen först plugga i någon timma när jag kommer hem sen sätta mig och göra staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 6 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har mycket tidigare erfarenhet av just staff arbete gällande både ingame och dc. Jag har varit staff på väldigt många servar tidigare tex avery roleplay, snöstaden, Och många fler. På en av servrar som jag va staff på hade circa 2000 medlemmar där var jag admin. för 2 år sedan. Jag kan även väldigt många kommands och jag vet även hur man ska behandla folk som kommer in i support. Då man ska ha en trevlig ton samt inte skrika eller något sånt. Jag vet även väldigt mycket gällande erfarenhet dc då jag tex vet hur man kollar logs noggrant samt jag vet hur man kan utveckla en dc server. Då jag kommer med väldigt många bra ideer då jag är väldigt kreativ av mig. Samt jag har inte bara varit staff på rp servrar då har jag varit staff på communtiy servar tex arcome familjen som har just nu circa 20000 medlemmar. Så jag har väldigt mycket tidigare erfarenhet av just staff arbete. Jag vet även exakt hur man ska ta tickets på ett bra sätt och jag vet hur man ska skriva i tickets och mer. Och jag vet exakt hur man ska sammarbete på ett bra sätt med andra staffs.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka