Nekad snajker77 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snajker77

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219635310/

Ditt Hex-ID: 11000014b10746e

Vad är din discord tagg? 1snajker.

Vem var det som bannade dig? Lurvorx

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: p bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet att staffs valde att banna mig för att jag quitade när jag var död i ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade hamnat i en stor skottlossning som eskalerade och jag dog, detta var ganska sent på natten och jag tänkte att jag skulle bli 12h så efter kanske 5 min död så loggar jag, detta var väldigt dumt och det finns inget för utom mig själv som jag kan skylla på,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var helt rätt och jag ångrar det väldigt mycket, jag borde ba väntat till jag blödde ut och sedan dragit, jag har aldrig cloggat för och kommer aldrig äns tänka på att göra det igen, jag bryr mig inte så mycket om mina vapen att jag skulle quita, som sagt det var ba för att det var sent och jag skulle stänga av.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var längesedan då jag spelat i över 2 år som min första ban kom, det var typ pwg eller lall, du vet när man var ny till rp, sedan har jag några bans som inte har upprepats,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde bara ha stannat kvar ig och väntat ut timern på 20 min, tänker efter nu och det va det dummaste jag har gjort på länge.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag lär mig alltid efter mina bans, jag har få bans som är samma regelbrott 2 gången.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka