Nekad snajker77 | Ban Överklagan [Bulten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snajker77

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219635310/

Ditt Hex-ID: 11000014b10746e

Vad är din discord tagg? 1snajker.

Vem var det som bannade dig? bulten

Bild på banmeddelande: bannad igen.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet att jag blev bannad för suntförnuft eftersom jag snode en bil på sjukhusets parkering. när jag gjorde det hade jag ingen mask på mig vilket ledde till en ban, jag ångrar detta och det kommer inte ske igen. nu hoppas jag att jag kan få en ny chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sprang runt på sjukhuset och så då en bil som hade öppen förr och var igång, desperat efter en bil hoppar jag in och kör iväg, jag tyckte det var smidigt men kom på i efterhand att jag inte hade mask, det var då försent då jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var rätt att banna mig och jag borde skippat att sno bilen på sjukhuset eftersom det är en allmän plats med många vitnen. jag kommer inte göra detta igen och det lovar jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad för vdm och andra saker när jag var ny. har spelat på servern i 2 år nu så minns inte alla men det är inte många bans som har upprepats. jag har lärt mig nått av alla mina tidigare bans samt denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte ha stulit bilen eftersom det fanns kameror och vitnen på platsen samt att jag inte äns hade en mask på mig vid händelsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, detta kommer inte att ske igen och jag ångrar mitt beslut. allt jag kan göra är att hoppas på en ny chans nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka