Nekad snajker77 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snajker77

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219635310

Ditt Hex-ID: 11000014b10746e

Vad är din discord tagg? 1snajker.

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-09 144428.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jeg tror att jag blev bannad eftersom jag hade unive montages uppladdade på youtube när man egentligen inte fick

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag laddade upp montages på unive , dessa innehöll gammla klipps. detta var extremt dump och jag ångrar det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt av henne att banna mig. Bannen borde egentligen sitta kvar men jag hoppas verkligen på en ny chans. jag har varit bannad i flera månader nu och haft tid att reflektera över mina fel och jag skulle verkligen säga att jag har ändrats som spelare och hur jag tänker.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad för grundreglerna i mina tidigare dagar på unive, hade ändå spelat över 2 år på unive innan jag blev bannad och jag var grön under en längre period innan jag blev bannad. jag har tänkt över mina beslut och ångrar det verkligen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte laggt upp skotttmontages från första börja och jag inser nu hur löjligt det var. nu hoppas jag bara på en ny chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har haft tid och tänka över bannen, jag har reflekterat över mitt beslut och har nu tagit bort videorna och jag kommer aldrig göra om det. riktigt onödigt av mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka