Accepterad snajker77 | Ansökan till Servervakt [1sharkk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snajker77

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? pontus

Vad heter du på discord? 1snajker.

Ange ditt födelsedatum 11 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagarna går jag i skola, när jag kommer hem runt 16:00 brukar jag spela lite om jag inte har träning eller plugg att göra. på helger spelar jag mycket och är ofta inne sen, varierar på matcher och annat.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan november 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en förebild för andra spelare på unive, som servervak bör man visa sin bästa sida hela tiden och inte begå regelbrott. Som servervakt hjälper man staffs med små problem så som vdm och andra saker som lallare och spelare som bara förstör. servervakter städar liksom upp för staffsen så dom kan göra viktigare saker än att banna lallare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att hjälpa staffs. Jag som polis stöter ofta på lallare och copbaiting, tycker det är tråkigt och söker därför till servervakt för att kunna göra något åt saken.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när t,ex jag som servervakt skulle se min vän begå ett regelbrott men jag väljer att inte banna han för att jag känner honom. Abuse är när man använder sv permsen till sin egen fördel som att reviva sig själv i scenario för att vinna.

Godkänd efter muntlig intervju. Väldigt bra formulerade svar och utvecklade svar på intervjun, Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka