Inaktuell snajker77 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snajker77

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad heter du på discord? snajker77#1111

Ange ditt födelsedatum 11 September 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansöker till medlemskap ansvarig för att jag vill hjälpa servern framåt genom att få fler medlemmar till unive. För att få en högre rp med fler deltagare för desto flera desto bättre

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kommer vara aktiv som medlemskap ansvarig och svara på flertalet ansökningar per dat och ta intervjuer för att dom som vill bli medlem ska slippa vänta så länge. Jag kommer vara noggrann med vem jag ger medlem och se till att dom har koll på reglerna både när jag tar muntlig och när jag läser skriftlig intervju. Jag är trevlig mot folk och har ett bra bemötande mot folk.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara trevlig mot folk och inte ha fördomar utan lära känna dom. Man ska ha en trevlig ton. T.ex om man har haft en dålig dag och är sur kanske man inte ska ta en muntlig intervju då man inte låter så trevlig utan göra det när man e på ett bra humör. Då bemötande gör hela konversationen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Om man är medlem på unive är man en del av unive och det ska man inte misskötta utan ta det seriöst och hålla en mogen och bra rp och vara trevlig och om man inte lyssnar får man bann och om man inte lär sig eller inte vill lära sig ska man inte vara medlem på unive för så beter sig inte en medlem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som medlem ska man visa hänsyn till både nya oh gammla spelare på unive. Man ska följa serverns regler både på fivem servern och i dcn. Man ska hålla en bra rp som är rolig för alla och som för rpn fram på unive. Om man inte tänker spela efter reglerna på unive ska man inte vara medlem.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Medlemskap ansvarig har ansvar att vara en förebil och vara trevlig mot alla men speciellt nya till server som inte är medlem genom att hjälp dom och svara på deras frågor. Man ska verkligen inte sitta och hetsa mot folk t.ex om någon är sur infall man nekar deras ansökan och sedan sitter och skriver och hetsar i pm, man ska ska vara trevlig och berätta hur det ligger till och varför man nekade och vad dom kan göra bättre

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är väldigt aktiv och om man skuller göra ett ”schema” så är det typ såhär (lov och ledighet: 14-03 med pauser) (vardagar: 16-00 med pauser och trning 2 dagar i veckan)

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar såklart bara på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag kommer svara på alla ansökningar rättvist.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka