Nekad snagg123 | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snagg123

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198150318051/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? snagg#4034

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Gustav olle är en kille som växt upp utan riktiga föräldrar. Då båda han mamma och pappa inte kunde ta hand om han i yngre dar. Då dom var fast i ett tungt missbruk. Så Gustav fick ta över rollen som förälder åt sina två mindre bröder. Han lever inte det perfekta normala livet riktigt. Han har fått begå små brott ända sedan han var ung för att försörja sig själv och sina bröder. Just nu extra jobbar han på en liten tobaks butik, då Gustav precis flyttat in till staden. Men söker konstant efter annat jobb så han slipper att göra små brott för att överleva. Skulle inte kalla han som kriminel, utan han gör det han måste göra för att överleva. Fortsättning följer i den nya staden!

Varför ska just du bli whitelistad? Såg ut som den mest aktiva svenska RP serven just nu, plus att sätt lite från olika youtubers och verkar vara moget folk

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna server har många spelare därför vill spela på den, är det lite spelare är det inte roligt, denna server verkar bra och jag kanske börjar spela mycket rp på denna server. jag tycker det verkar roligt med rp och hur man kan hitta vänner, köra moddade bilar och prata med polisen om man blir stoppad. jag kommer att bidra till realismen och kommer söka jobb inom mekaniker eller liknande kanske även

Hur hittade du Multistaden? hitta den från mina kusiner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka hitta en stabil grund för john, att bli numer 1, framgångsrik i staden med sin egen verksamhet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka