- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 59
- Reaction score
- 11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198150318051/
Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:95026161
Vad är din discord tagg? Snagg#4034
Vem var det som bannade dig? chewie
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? tjänste vapen utan att vara i tjänst
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag änvände tjänste vapen när jag inte var i tjänst och att jag tog han i handbojor och kolla vad han hade på sig
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. när jag var i tjänst så fick jag höra av några killar att den traktorn som står vi kläders affären hade kört på folk och börde vapen. sen så backa jag och kolla på trakorn så var det ingen i den och i affären sen när jag går ur tjänst och sätter mig i min bil så ser jag traktorn samtidigt när jag hör han säga att han har en pistol på sig så jag och mina kompisar som satt i bilen körde efter han och samtidigt så försökte jag få kontakt med polisen via min radio men fick inget svar så jag valde att stan han och han vilde inte gå ut ur bilen när jag sa att jag var pulis samt sa vad jag hette med så han kunde kolla upp det. sen gick han ut så tog han i hand bojor så han intekunde skada mig sen så tog jag han till sidan och kolla om han hade vapen på sig och det hade han inte så jag släppte han och sen så sate jag mig i bilen och där blev jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nu när jag vet att jag inte fick ha tjänsten vapen när jag inte var i tjänst så tycker jag att det var rätt av er. men då när jag hade ingen aning så fatta jag inget ting. blev polis samma dag med så hade varit polis i några timmar bara och fick bra respons av dom jag åkte med när jag angrep i vissa ärenden och jag var duktig
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad innan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nu när jag vet att man inte fick ha tjänste vapen på sig så hade jag lagt in dom i förrådet sen så hade jag bara följt efter och försöka få kontakt med någon som är i tjänst eller att jag skulle försökt snacka med han men det hade varit riskabelt för i fall han hade vapen på sig.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte får ha tjänster vapen på sig när man är i tjänst och att man ska vara mer försiktig
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:95026161
Vad är din discord tagg? Snagg#4034
Vem var det som bannade dig? chewie
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? tjänste vapen utan att vara i tjänst
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag änvände tjänste vapen när jag inte var i tjänst och att jag tog han i handbojor och kolla vad han hade på sig
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. när jag var i tjänst så fick jag höra av några killar att den traktorn som står vi kläders affären hade kört på folk och börde vapen. sen så backa jag och kolla på trakorn så var det ingen i den och i affären sen när jag går ur tjänst och sätter mig i min bil så ser jag traktorn samtidigt när jag hör han säga att han har en pistol på sig så jag och mina kompisar som satt i bilen körde efter han och samtidigt så försökte jag få kontakt med polisen via min radio men fick inget svar så jag valde att stan han och han vilde inte gå ut ur bilen när jag sa att jag var pulis samt sa vad jag hette med så han kunde kolla upp det. sen gick han ut så tog han i hand bojor så han intekunde skada mig sen så tog jag han till sidan och kolla om han hade vapen på sig och det hade han inte så jag släppte han och sen så sate jag mig i bilen och där blev jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nu när jag vet att jag inte fick ha tjänsten vapen när jag inte var i tjänst så tycker jag att det var rätt av er. men då när jag hade ingen aning så fatta jag inget ting. blev polis samma dag med så hade varit polis i några timmar bara och fick bra respons av dom jag åkte med när jag angrep i vissa ärenden och jag var duktig
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad innan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nu när jag vet att man inte fick ha tjänste vapen på sig så hade jag lagt in dom i förrådet sen så hade jag bara följt efter och försöka få kontakt med någon som är i tjänst eller att jag skulle försökt snacka med han men det hade varit riskabelt för i fall han hade vapen på sig.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte får ha tjänster vapen på sig när man är i tjänst och att man ska vara mer försiktig
Har du läst våra regler? Ja