Nekad snagg123 | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snagg123

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ange ditt födelsedatum 10 September 2005

Vad heter du på discord? snagg#4034 (gustav olle #4034)

Mellan vilka tider kan du oftast spela? varje dag kan jag vid 15:30-22:00 och helgen olika om jag är med kompisar eller inte men om det är på helg och är hemma så typ 12:00 till 03:00

Hur länge har du spelat på Unive? har inte riktigt koll på det men 1 eller 2 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? det jag skulle göra är att efter som jag är läkare och är ute på mycket larm så finns det mycket folk som står afk och har väldigt dålig RP så hade gett dom en 30 min ban/ kicka hen. finns även mycket folk som tar våra bilar o det är väldigt jobbigt med så att ge dom en 30 min ban hade varit skönt med. men jag hade gjort så att server får högre rp nivå

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? allt inom sjukvården finns så mycket folk som lallar och som bara Power gamar. folk tar våra bilar, RP dåligt, står AFK. vissa står och hoppar från tack om och om igen (samma personer) vill liksom göra det lättare för oss sjukvårdare

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag hade kickat folk som står AFK. banat dom som använder ooc och kicka dom som har dålig rp hade även kickat /banat dom som kör väldigt olagligt. kommer göra mycket lättare för sjukvården göra det lättare och roligare för oss och även alla andra

Varför ska just du bli servervakt? för att när jag åker på larm så kan det vara folk som inte beter sig på vägen folk som hoppar framför vår bil och bara förstör för oss och det är även folk som lallar eller rp dåligt när vi är på larm

Varför vill du bli servervakt? så jag kan göra mer nytta för servern att få bort lall och dålig rp så man slipper att stå där på ett larm där nån står afk eller dålig rp eller använder ooc

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan /toggleid /togglename och /me då. annars kan jag inte så många men det är vell ågot man läser på

Är du whitelistad på serven? klart jag är=)

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans varit bannad 1 gång och det var förtjänst fel sunt för nuft och det var när jag anände teser när jag inte var i tjänst som var väldigt fel av mig

Spelar du på någon annan server för tillfället? verkligen inte=)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka