Nekad Snabbmakaroner | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Snabbmakaroner

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198081952660/

Vad är ditt namn i verkligheten? Karl lilja

Vad är ditt discord namn? Controlpoin#4619

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter makki abbdisson och är 31 år gammal hans stora intessen är bilar och älskar att meka med gammla bilar som han köper in billigt.
Han har en flickvän som bor i en annan stad som han saknar väldigt mycket han funderar på att börja en familj med henne så småningom men pengar är ett problem för makki då han just nu är arbetslös och lever på A-kassa. Han gillar som sagt att hålla på med bilar och därför vill han jobba som mekaniker så snarast som möjligt.
Makki kommer ifrån en ganska dålig bakrund där han slogs väldigt mycket så han har flyttat runt mellan olika barnhem nästan hela vägen tills han var 18 år gammal. Detta har lett till att makki har ett ganska högt temperament som inte alltid är så bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive eftersom jag har en seriös rp nivå och har en bra förmåga tt skapa scenarion som är realistiska. Det är även den enda roleplay servern som jag spelar på. Jag spelade på en annan server innan och där var jag Mod i discorden. Jag kommer bidra med roliga men seriösa scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den bästa rp servern jag spelat på och bra staff och en discord som fungerar bra. Gillar att det är mycket spelare som spelar och en rp nivå som är bra.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tippsade mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspelande är att skapa scenarion och så småningom jobba på autoexperten eller mekonomen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul och skapa scenarion med mina kompisar. Samt att börja jobba

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka