Nekad Snabbmakaroner | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Snabbmakaroner

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198081952660/

Vad är ditt namn i verkligheten? Karl lilja

Vad är ditt discord namn? Controlpoin#4619

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter snabbmakki abbdisson och har ett stort intresse för bilar och att mecka ihop skrothögar till att bli snabba racing bilar. Du hittar han offtast i sitt garage och meckar på sin pappas gammla mustang. Han kallas för makki bland han vänner och har haft en svår uppväxt då han pappa dog när han var 14 år efter det så gick det inte så bra för makki då han började slåss mycket och var en stökig person. Han har nu bestämt sig för att skaffa ett jobb som mekaniker för att kunna försörja sin familj. Makki är inten flåtig person utan gillar mer att spendera sina pengar på bilar. Han har däremot en ganska grovt spelmissbruk och satsar offtast på dumma grejer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det är den enda RP servern som jag spelar på och kommer bidra med mycket bra rp och seriösa scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den bästa rp servern jag spelat på och bra staff och en discord som fungerar bra. Gillar att det är mycket spelare som spelar och en rp nivå som är bra.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tippsade mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspelande är att bli mekaniker och skapa roliga men seriösa scenarion

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att ha kul och rollspela med seriösa personer

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka