Accepterad Sn1pez | Medlem ansökning [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sn1pez

Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
-3
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? Sn1pez

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zaki Hussein

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, trevlig, chill

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Zaki Hussein han är 23 år gammal, han gillar att spela spel och hänga ute me vänner, han älskar att vara ute och chilla, han tycker även om bilar han har en egen bmw m5 som han åker runt med och bara chillar ute. Zaki jobbar på securitas han älskar sitt jobb. Zaki är född i sverige. Han älskar Hamburgare. Zaki älskar även att bada ute me polare på vissa helger då han inte har jobb då. Zaki har 3 syskon, Zaki var uppvuxen i unive och har bott här hela livet. Zaki var även väldigt bra i skolan. Hans föräldrar var tvugna att fly pågrund av kriget i syrien som zakis föräldrar kommer ifrån, han är även väldigt trevlig och älskar att prata med folk och kunna träffa nya folk i livet, han är väldigt social och kan prata mycket med främmande människor och kan börja prata om hela sitt liv pågrund av att han är så prat glad. Zaki hade en tuff uppväxt då hans pappa dog i kriget och har vuxit upp utan sin pappa och endast sina syskon och sin mamma. Dem flydde från syrien när kriget startade ungefär. Zaki är inte direkt nöjd med sitt jobb på securitas och vill börja jobba på räddningstjänsten. Zaki har velat börja jobba där under en längre period men de har inte blivit nått av de för att Zaki är tveksam om han vill byta yrke eller inte. Zaki har en liten villa uppe i mirrorpark och han är nyinflyttad. Han flyttade in där för cirka 4 veckor sen, Zaki är jätte nöjd med sitt hus. Zaki är inte tillsammans med någon och bor själv i villan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Väldigt god rp och rolig rp för motparterna kommer ha så kul här och kommer rpa på en utvecklad rp nivå. Jag kommer verkligen rpa fullt, jag kan rpa bra och har rpat i ungefär 1 år nu.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte just du ska ha kul och vinna senariot och kunna rpa för dem också, liksom du ska inte bara göra fördelar för dig själv utan båda partnerna ska vinna i scenariot. Scenariot ska vara rättvist alltså. Jag måste kunna acceptera att andra ska kunna vinna scenarion tillexempel, inte att bara du ska vinna scenarion hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag har lärt mig av mina misstag och har aldrig gjort om samma misstag igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? sunt förnuft du ska spela som om du rollspelar irl. Nrl du får ej komma ihåg nått från ett gammalt scenario där du tidigare dött.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka