Nekad sn1002 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sn1002

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879892991/

Ditt Hex-ID: 110000136d065ff

Vad är din discord tagg? musse01

Vem var det som bannade dig? ainti virus

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-25 181438.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte då ingen staff har bannat mig men jag fattar ju fortfarande vad jag gjort fel och det var att jag hade fusk igång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt inne på en lall server och hade på fusk emot min kompis för att lura han att jag var tvär bra på skotta men så orkade vi inte köra mer lall och jag bestämmde mig för att gå in världens bästa rp server och gå in och rpa men jag hade glömt av att fusket var på så jag blev direkt anti cheat bannad och som tur var han jag aldrig använda fusket på unive då jag vet att det hade förstört på servern och de vill jag inte. det va jätte dåligt av mig och ska så klart inte hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt mitt fel och jag tycker att det var rätt att ha mig bannad eftersom man inte borde ha fivem fusk ens på datorn. Men dom som jag är har jag igång det och igång det när jag ska gå in på servern. Detta var 100% på mig och om jag får en till chans kommer detta absolut inte hända igen då jag aldrig skulle ens ha ett fusk nerladdat på datorn då jag verkligen inser hur dumt detta är jag skulle aldrig haft något från början jag fattar att detta har är alvarligt och att ni inte vill ha några spelare som gör grejer man inte får och jag fattar att det är svårt för dig att lita på mig men har verkligen förbättrat mig som person och rpeare jag har inte varit inne på ett bra jävla tag jag saknar verkligen unive har många bra minnen då jag har spelat sen 2021. Unive har verkligen varit ett skit bra server och alla nya vänner man får och allt de sociala jag saknar det verkligen jag lovar att aldrig göra något dumt igen jag har nollställt datorn från allt skit

om jag kommer tillbaka ska jag bidra med en ny bra rp till servern jag vill verkligen börja rpea seriöst annars hade jag aldrig skrivit de har.

och jag fattar att det är svårt för dig philip att bara godkänna det har för jag har gjort ett alvarligt fel men jag lovar att jag kommer inte göra något likande igen jag brukar alltid lära mig efter mina misstag vi är människor och vi gör misstag ibland det va inte meningen att gå in med fusket och det har jag skrivit nu några gånger men förlåt verkligen jag vill bara att du ska veta att jag vill verkligen spela och rpea igen jag vill vinna priset för den bästa rpearen jag vill få en bra rp jag har spelat sen 2021, då visste jag inget om rp men jag har lärt mig efter vägen och jag har gjort en stor resa sen 2021 men jag vill fortsätta att utveckla min rp så mycket jag kan..

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag ska vara helt ärlig jag har inte blivit bannad på hur länge som helst jag har faktiskt ingen aning om mina tidigare banns tyvärr men jag vet att jag brukar kunna ta lärdom från mina misstag och om ni ger mig en till chans på server kommer ni verkligen att märka att jag lärt mig ifrån mina misstag och detta kommer verkligen inte upprepas. Förlåt Philip jag har förändrats och vill bara börja repa seriöst igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat radera fusket för länge sen eller bara inte ha något alls men

detta var verkligen inte meningen ska ni veta och har aldrig använt fusket ing och använt de för att vinna scenarios jag har bara använt de på lall serverar och inte på unive och skulle aldrig haft igång det medvetet på servern. så du vet jag ångrar mig extremt mycket och vill ha en sista chans om jag gör något igen så kan ni perm banna mig direkt men de ska så klart inte hända förlåt fattar att det är svårt och tro på mig jag kan lika Järna snacka skit men jag lovar verkligen det. jag vill att du ska veta att du gör ett jävligt bra jobb på den har servern och jag fattar att du inte vill ha spelare som mig men kommer aldrig hända igen..

jag fattar att fusk inte är bra och att man absolut inte vill ha fuskare på sin server det hade inte jag heller velat ha men jag har inte förstört eller spelat med fusk inne på unive om jag hade fuskat inne på unive så hade jag fattat att du inte vill ge mig en chans till men eftersom jag inte har fuskat så tycker jag att jag borde kunna få en chans till. Jag fattar också att det kommer vara svårt att lita på mig efter det jag har gjort men försök bara att göra det fast det är svårt jag kommer verkligen försöka det bästa jag kan för att få så bra rp som möjligt och att aldrig aldrig någonsin gå in med fusk igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 1Jag har lärt mig att aldrig ha fusk eller nåt liknande på min dator eller något i den stilen.

2Jag har lärt mig att aldrig ha fusk på datorn då det är så dumt och onödigt och hjälper ingen utan man bara förstör för andra men mest sig själv.

3Jag har lärt mig att alltid lyssna.

4Jag har även lärt mig att alltid hålla mig till reglerna.

Men den viktigaste saken som jag har lärt mig är att alltid lyssna på reglerna och att aldrig ha fusk.

Den sista saken som jag har lärt mig är att alltid ha konsekvenstänk jag skulle aldrig ens ha fusk på datorn

jag har lärt mig att fusk bara förstör för alla servrar och spel jag ska aldrig ha fusk på min dator igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka