Nekad Sn0wYy | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sn0wYy

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? BiktorBoy69420

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär ska heta Mrbobsson och vara 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Aggressiv, hotful, fattig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär ska heta Mrbobsson och vara 23 år gammal. Mrbobsson har haft en väldigt tuff uppväxt. Efter som att hans pappa var alckolist och hans mamma var aldrig närvarande. MrBobssons pappa brukade slå honom när han blev arg. Han är uppväxt i solna området i stockholm. Han flydde hemifrån när han var ca 15-16 år gammal för att han inte orkade mer . Hans pappa dödade trigist nog han mamma under fyllan. Mrbobsson blev deprimerad under en viss perioid men efter ett tag blev han bättre och skaffade sig en flickvän. Han fick bo hemma hos henne och dem skaffade ett barn tillslut när Mrbobsson var ca 20-21 år gammal. Nu hade han inget jobb men behövde mata sin familj så det fanns bara ett sätt och det var via den kriminella vägen efter som att han inte hade någon utbildning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle gärna kunna bidra med att till exempel raportera personer som inte följer reglerna!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man kan låta andra personer vinna så att alla få vara med och ha kul och spela inte bara tänka på sig själv och din egen upplevelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag snodde nåns bil en gång och fick en tillsägelse. Jag lärde mig att inte sno folk grejer igen oavsätt vad för något det är.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inte vara uttrycka sig eller utföra racistiska handlingar och tänka på att inte vara toxic.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Finns inte så mycket och att berätta förutom att jag bara vill spela för att ha kul med vänner!

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Du måste ändra så du heter samma på dc och steam

Jag är redo för och ta min intervju fixade med namnen.

Nekad.
Anledning:
inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka