Nekad sn00py | Ban överklagan (DifNoah)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sn00py

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198269120294/

Ditt Hex-ID: 11000011268bf26

Vad är din discord tagg? Snoopy#8079

Vem var det som bannade dig? DifNoah

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlog

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lämmnade i ett scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var rakt utanför ett gäng hus som jag var hangaround ish i, vi blir drivebyade och jag blir ner skjuten 3 meter från dörren med massa andra, alla blir intagna i huset utom jag, en kille skulle ta upp mig och ta mig till sjukhuset då jag lämnar för att jag behövde gå och ta ut disken. Det gick mycket snabbare en vad jag trodde och jag kom tillbaka till datorn och starta spelet. Utav reflex så klickar jag söderut istället för senaste, dumt att jag inte bad om Bring men tänkte inte att det var ett alternativ.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ej en felaktig ban för att tekniskt set så har dem rät men i stunden tyckte jag inte att det var combatlog för att jag var "säker" och skulle bli tagen till sjukhuset och ingen "fiende" var nära

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 14 dagar staff diss jag sa vad är det för jävla staff (blev unbannad samma dag)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? borde bara inte ha lämmnat borde ha varit afk istället för att lämmna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jaaaaa 1000% ska alldrig lämmna om jag inte är 100% säker på att det inte är ett scenario som pågår

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka