Nekad snövit | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snövit

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/alibabasvensson/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Eriksson

Vad är ditt discord namn? snövit#8434

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 1999

Berätta om din karaktär. alibaba kommer från irak men har bott i sverige i 20 år så han kom hit när han var 1 år gammal hans familj dog i irak så han är ensamstående ung man som försöker hitta ett väldigt stabilt liv och kunna tjäna pengar, Alibaba kan bli väldigt arg lätt men respekt ger respekt så är man bara trevlig mot honom är de inga problem, Alibaba älskar allt som har med bilar att göra, allt från snabba lyxbilar till feta ombyggda skitbilar.

Varför ska just du bli whitelistad? tycker de är mer respekt mot servern om man är whitlistad det visar lixom att man bryr sig om servern och vill att de ska gå bra för den, och jag vill bidra med så mycket jag kan till servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitlistad för att kunna söka lite seriösare jobb och få mer tillgång till servern

Hur hittade du Multistaden? mina vänner spelar här

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha så roligt man kan med sina vänner och andra spelare på servern och självklart kunna utvecklas i sitt rpande

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej ända jag spelar på är multistaden :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka