Accepterad snöviit | Medlem ansökning 187an

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snöviit

Medlem
Meddelanden
547
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Martina

Vad är ditt discord namn? Snöviiit

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tina Glans och är en 25årig kvinna. Tina växte upp en tuff uppväxt med föräldrar som inte var han nära Tina mamma och pappa bråkade mycket och Tina blev enkelt slagen av sin fulla pappa. I redan tidig ålder fick Tina att hantera familjekriser och ekonomiska svårigheter för sig själv. Hon lärde sig tidigt att vara självständig och ta ansvar. Trots alla svårigheter fanns en inre glöd i henne som vägrade släckas. Den glöden fick henne att drömma om en bättre framtid och kämpa för att förverkliga sina mål. Tina visste att utbildning var vägen till en ljusare framtid, så hon satsade allt på att få bra betyg och skapa sig möjligheter. Men skolan var inte alltid lätt för henne. Hon mötte motstånd och hade svårt att passa in bland sina klasskamrater eftersom att hon led av ADHD. Trots det lät hon sig inte nedslås. Hon fann tröst i sitt arbete, vilket blev en ventil för hans inre känslor och en inspirationskälla för att växa. Genom sitt hårda arbete och uthållighet lyckades Tina ta sig vidare till högre studier. Trots att hon ställdes inför nya utmaningar fortsatte hon att kämpa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ny på RP, men spelat lite utan medlemskapet och börjar komma in i spelet. Jag kan bidra till ett gott bemötande och ett gott skratt. Jag är en kvinna med mycket glädje.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Rp ska vara roligt för båda i scenariot och det spelar ingen roll om du vinner/förlorar i ett scenario. Du ska kunna rp till båda.

Hur hittade du Unive? Servers i fivem

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka