Ej Antagen snöviit | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snöviit

Medlem
Meddelanden
547
Reaction score
14
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn

Vad heter du i verkligheten? Martina

Vad heter du på discord? Snöviit

Ange ditt födelsedatum: 30 Augusti 2001

Hur länge har du spelat på Unive? Nu över ett år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Varit chef på mc speciallisten

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Framtidsplanerna för Unicorn är för både gänget och för att förbättra och utveckla den sociala krim rpn. Vi som gäng vill utveckla och strävat länge efter mer sociala scenarion tillsammans med motparterna. Vi personligen i syrianska tycker det finns en stor potential att uppnå fler roliga scenarion i denna lokalen som exempelvis drog och vapen handeln samt Krim sjukhuset. Vi under den senaste tiden har utfört scenarion och planerat scenarion för att göra roliga klipps som vi sedan kan lägga ut på unive, jag tror denna lokalen kan framföra ännu mer fina scenarion tillsammans med oss och andra på unive. Vi tillsammans på syrianska kommer driva detta företaget tillsammans och ha öppet minst två gånger i veckan. Just nu ser jag inga förbättringar men kan ske med tiden.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är aktiv var dag och kommer vara underlättare att vara mer aktiv som chef på sin main karaktär

Har du läst våra Regler? Kan alla regler in och utantill

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka