Nekad snöviit | Ansökan till Servervakt [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snöviit

Medlem
Meddelanden
547
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Martina

Vad heter du på discord? snoviit

Ange ditt födelsedatum 13 Augusti 2001

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är online nästa hela tiden i rp världen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag gick med i Unvie den 24 augusti och har spelat aktiv sens dess.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Aldrig, bara en gång av servern av misstag.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska vara en hjälpande hand för en staff, men inte lika många perms. Servervakter ska primärt rollspela och ta åtgärder inom rollspelet om de stöter på problem, de skall inte leta efter problem utan låta problemen komma till dem. En servervakt arbetar alltså med att säkerställa att problemen i omgivningen åtgärdas temporärt tills större åtgärder kan tas.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag har varit en aktiv spelare sens jag startade och funnit världen med ett stort intresse. Jag har aldrig tidigare varit en servervakt, men har en förmåga att lära mig saker väldigt snabbt. Jag är en mogen tjej, med ett stort intresse av spel och vilja utvecklas. Jag är kapabel att ta servervakt rollen seriös och tror det hade varit gott för både servern och för mig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är till exempel när någon som ger en individ fördelar över en annan eller som missbrukar sin makt. Abuse kan vara exempelvis om man använder toggle id i scenario eller om du missbrukar din makt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka