Nekad SnällaOve | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SnällaOve

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wwweasda/

Ditt Hex-ID: 11000010e6cf447

Vad är din discord tagg? Hones123#0532

Vem var det som bannade dig? Står ej

Hur lång tid var din ban? Perma är det ända man kan få på discord

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kan inte hitta servern så vet ej

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag vart sur på en staff som gjorde ett dåligt jobb enligt mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så hade jag blivit knivhuggen utan att ha gjort något och det var jätte dålig rp från hanns håll. Han var även servervakt så han bannde mig i 60 minuter och jag vet inte varför men jag gick in i support för att klaga på den här killen som bannade mig och hade jätte dålig rp. Så jag pratade med en mod och frågade om han visste varför servervakten bannde mig men han visste inte så jag berättade allt som hade hänt och sen så frågade om han kunnde ta in han som bannde mig och då sa han att jag skulle låta det vara och vänta ut den. Medans jag tyckte att det var nåot viktigt att ta upp eftersom att det var suntförnuft och grovt dålig rp. Men han ville inte för att det var så kort ban så han flyttade mig till klar. Sen skrev jag till han att om han fortsätter såhär så kommer det inte bli roligt att spela på servern för att mods ska vara trevliga och hjälpa till. Med det var där det slutade sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en grovt felaktig ban fö sådär ska en mod inte bete sig. Jag hade önskat att jag hade kunnat göra något åt saken så han blev bannad men det går inte nu för ingen har klipp eller nånting.

Jag har inte haft någon bann på discord förut på näsat fråga

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta bli att skriva det där men jag tycker att han förtjänar det för alla andra mods/suport gör ett suveränt jobb enligt mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja lite, att inte skriva onödiga saker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka