Accepterad Snälla_grisis | Ban Överklagan [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snälla_grisis

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199464986602/home

Ditt Hex-ID: 110000159b037ea

Vad är din discord tagg? feta_griskultingen

Vem var det som bannade dig? 3lvis

Bild på banmeddelande: brr.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med i en meta discord där majoriteten var ifrån o,block. Jag har dock inte vart delaktig i den discorden jag har suttit i den en gång och det var idag när jag vaknade, jag ville komma åt min bror eftersom han satt där så var jag tvungen att hoppa in dit och fråga han saker som handlar om irl lxm. Men det var fel att jag ej rapporterat in till staffs om denna discord server. Jag visste ej om att man var tvungen att rapportera in till staffs men det har jag ansvar till att veta men jag har glömt att kolla den regeln. Men ska läsa på alla regler nu igen så jag är säker på allt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ig med min vän från montana vi var på oljerig vi hade scenario sen efter scenariot blev jag kickad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var ej felaktig eftersom jag har brutit regeln metagaming och b. Ansvar
Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs.
Jag kommer rapportera in nästa gång jag blir inbjuden till en sån. Så den är ej felaktig jag förstår varför men de kommer ej ske igen men satt där lxm en gång och de var idag för blev inbjuden idag av han wigge för att jag skulle prata med min bror.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fail rp, copbait.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade för det första kunnat ringa min bror irl på telefonen hans nummer lxm. Sen för det andra skulle jag rapporterat in till staffs om meta dc men jag gjorde raka motsatsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att läsa på reglerna ytterliga en gång och skicka in till staffs direkt om en meta dc. Sen att ta personliga saker irl på telefon eller i verkligheten istället för att ta de på discord i en meta dc.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka